Radeloos

Rank 4372 Gelezen 19 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 13 Favoriet 2 Recensies 1
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

In 2015 verdween de 21-jarige geneeskundestudente Sophia Koetsier in een wildpark in Oeganda. Er is nooit opgehelderd wat er met haar is gebeurd. Haar wanhopige ouders vroegen Joop van Riessen om raad. Hij kon niets anders dan een luisterend oor bieden, maar zijn fantasie ging met de zaak op de loop. Het resultaat daarvan is te lezen in RADELOOS. In deze spannende thriller verdwijnt studente Julia spoorloos tijdens haar stage in Zuid-Afrika. Anne Kramer, chef van de Amsterdamse recherche, is er net op bezoek bij een oude bekende. Samen gaan ze op onderzoek uit en belanden in een groot avontuur. Met dramatische afloop. JOOP VAN RIESSEN is oud-hoofdcommissaris van de Amsterdamse politie en thrillerschrijver. Met zijn verteltalent en expertise van het politievak staat hij op eenzame hoogte. RADELOOS is de twaalfde in de Anne Kramer-reeks. De delen zijn los van elkaar te lezen.

Literaire thriller
Uitgeverij De Kring