Wij blijven altijd bij elkaar

Wij blijven altijd bij elkaar

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Beer en Eekhoorn zijn terug in Wij blijven altijd bij elkaar van Smriti Halls en illustrator Steve Small. Eerder verscheen dit dierenduo ook in Ik blijf altijd bij jou en Ik blijf ook altijd bij jou. De prentenboeken op rijm zijn los van elkaar te lezen. De vrolijke vertaling is van Joukje Akveld.
Beer en Eekhoorn geven een feest. Eekhoorn is razend enthousiast, maar Beer vindt
het best spannend. Gelukkig ontdekt hij snel dat een feest met vrienden heel leuk kan zijn. Maar dan raakt Eekhoorn overdonderd door alle drukte en verdwijnt hij stilletjes. Beer gaat Eekhoorn zoeken. Want als ze altijd samenblijven, kunnen ze alles aan…
De illustraties van Steve Small zijn zeer geliefd bij jong en oud. Hij is bekend van zijn prentenboek De eend die niet van water hield, dat bekroond is met de Sardes-Leespluim en in de Prentenboeken Top 10 staat van De Nationale Voorleesdagen 2023.
‘De illustraties zijn prachtig (…). Een geweldig boek over vriendschap.’
Kinderboekenjournaal.nl over Ik blijf altijd bij jou

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Luitingh Sijthoff
18 januari 2023
18 januari 2023

Reacties op: Wij blijven altijd bij elkaar