Wintermoord

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Cleo van Laerhoven gaat vijf maanden studeren aan de University of Alberta in Canada. Ze heeft het aanvankelijk enorm naar haar zin; de kennismaking met de campus, haar medestudenten en de overweldigende natuur van Canada maken haar verblijf tot één groot feest. Wanneer een van Cleo's docenten op een ochtend dood en naakt wordt aangetroffen onder een raam, denkt de politie in eerste instantie aan zelfmoord. Maar als korte tijd later ook haar assistente op gruwelijke wijze sterft, wordt er een moordonderzoek gestart en slaat de sfeer op de campus om. En niet alleen de sfeer: na een prachtige Indian summer doet nu de kou zijn intrede. Al snel verdwijnt de wereld onder een dik pak sneeuw en daalt de temperatuur tot min dertig graden. Intussen raakt Cleo verstrikt in een web van intriges, waarin niemand is wie hij lijkt. Lukt het haar de Canadese kou te trotseren en de campus levend te verlaten? +

Meulenhoff Boekerij
01 januari 2014