Gelezen 96 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 33 Favoriet 1 Recensies 4
Het begint met een vluchtige blik in de etalage van een Franse makelaar tijdens een heerlijke vakantie. En als je dan weer thuis bent wil dat beeld van dat prachtige middeleeuwse huis aan dat idyllische riviertje maar niet van je netvlies verdwijnen. Je betrapt jezelf erop dat je in je hoofd rekensommen zit te maken en probeert te bedenken hoe het zou zijn om daar te wonen...

Maar hoe vergaat het mensen die hun dromen in daden weten om te zetten? Esther Verhoef schrijft in Wonen op vakantie op een vermakelijke manier over het leven van haar gezin in Frankrijk.
Literaire non-fictie , Korte verhalen
Gebundelde literaire columns
Literaire thriller
Anthos Literaire Thrillers
15 december 2011

Recensies

door: Saskia 1 like
Een "must- have" boek voor iedereen, die van Frankrijk houdt! Voor mensen die erover denken om er naar toe te gaan emigreren óf ervan dromen ;-) Een erg leuk boek met columns, recepten en handige tips. Haar kort verhaal is weer een échte Verhoef :-)

Recensie Wonen op vakantie

door: Mieke Piersma 1 like
Een leuk tussendoortje van Esther Verhoef. Heel interessant om te weten hoe de Fransen leven en wat er bij komt kijken als je wilt emigreren naar Frankrijk. Zoals we gewent zijn van deze schrijfster is het boeiend geschreven.

Recensie Wonen op vakantie

door: Linsey 1 like
Leuk als tussendoortje. Ik heb zelf helemaal niks met Frankrijk maar het wordt wel komisch verteld, ik heb het namelijk als luisterboek tot me genomen.