Wow! Onder de aardkorst

Daar is deze serie voor bedoeld - voor dieren, planten en verschijnselen die zo bijzonder zijn, dat je er helemaal stil van wordt en nog maar één woord kunt zeggen: WOW!
In dit derde boek in de wow-reeks reis je mee naar de mysterieuze kern van onze planeet. Voor ontdekkingsreizigers vanaf 5 jaar.
Vanuit de ruimte ziet de aarde eruit als een prachtige, gekleurde bal. Je herkent meteen de witte wolken, blauwe oceanen, en groene, grijze en bruine stukken land. Maar vanbinnen ziet de aarde er heel anders uit. Ben je ook benieuwd wat er zich onder je voeten bevindt? Is het warm binnen in de aarde? Leven er dieren? Ga mee op reis en ontdek alles over grotten, geisers, vulkanen en andere magische verschijnselen onder de aardkorst.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Wow! Onder de aardkorst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wow! Onder de aardkorst