Wulffers - het galgenmaal       w4

Het galgenmaal

Rank 1781 Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

Uit het water van de Korte Prinsengracht wordt het levenloze lichaam van een zwerver opgedregd. Niemand lijkt zich echt druk te maken over dit voorval, maar Cas Wulffers wil weten wie het was en hoe hij te water is geraakt. Ook een zwerver is een mens.

Uit onderzoek van de patholoog-anatoom Andries de Graaff blijkt dat de man op de avond van zijn overlijden een copieus diner heeft genuttigd met uiterst dure wijn. Wie heeft de zwerver mee uit eten genomen en wat wilde hij daarmee bereiken? En is hier wel sprake van een ongeluk of is de man uit de weg geruimd?

Wulffers bijt zich in de zaak vast. Al snel blijkt dat er heel wat meer aan de hand is dan de recherche op het eerste gezicht vermoedde.

Wulffers en zaak van... (4)
Mozaiek
10 mei 2010

Hebban recensie

Een leuk tussendoortje

door Jeroen Beghin op 01-02-2006

Lezersrecensies (1)

Mooi verhaal, maar wel een beetje 'over the top' qua plot

door: Janneke Bouwman 1 like
Ook dit boek van Dick van den Heuvel met politiepredikant Cas Wulffers is weer aangenaam om naar te luisteren. Het verhaal zit goed in elkaar met een mooi plot, dat wel een beetje 'over the top' is maar geloofwaardig wordt neergezet. Wulffers en de zijnen komen wel met een beetje veel toeval...
luisterboek