Zoete bezitting

Zoete bezitting

Gelezen 69 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 39 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Deel 5 van de Verleiding-serie
Zij is een popster die leeft voor de spotlights en de aanbidding van haar fans. Hij is een nuchtere bodyguard die gaat voor onvoorwaardelijke trouw.Popzangeres Lyric Jones is een wilde meid die snel en intens leeft – altijd op de vlucht voor haar verleden en de nachtmerries die haar achtervolgen. Ze is gewend te krijgen wat ze wil, ook groupies. Hoe meer zielen in bed, hoe meer vreugd; maar diep in haar hart is ze vooral doodsbang om alleen te zijn.Er zijn weinig dingen waar bodyguard Connor Malone minder zin in heeft dan oppas spelen voor een verwende zangeres op vakantie. Maar een deel van hem droomt ervan Lyric te temmen en haar te laten voelen hoe het is om bezeten te worden – lichaam en ziel – door één man. En hoewel Lyrics grillen hem bijna tot waanzin drijven, weet hij met zijn kalme intensiteit voorbij haar verdedigingslinies te komen. Maar kan zij het wel aan om kwetsbaar te zijn?

Romantiek , Feelgood
Romantiek