Prachtig verhaal

adinda97 16 november 2023
‘Scherven van een gebroken belofte’ is wederom weer een prachtig en emotioneel verhaal geschreven door Deirdre Vinck. Het is een verhaal dat naadloos aansluit bij het eerste deel ‘Vlucht voor het donker’.

Het verhaal gaat over Tyler die ontdekt dat Emma opnieuw gevlucht is, hijzelf blijft leeg achter en het gemist wordt steeds groter en de twijfels stapelen zich op. Moet hij haar achterna gaan? Of wordt hij dan zoals de man die hij veracht?

Emma probeert wederom te vluchten voor haar verleden. In Nelson probeert ze het goede van het slechte te onderscheiden. De auteur slaagt erin om de duisternis en het licht in haar zoektocht prachtig te beschrijven. Het voelt alsof je naast haar staat en samen met haar op zoek bent naar antwoorden.

In dit deel kom je vooral veel meer te weten over Tyler, de meeste hoofdstukken worden vanuit hem verteld. Je ziet Tyler worstelen met zijn beslissingen, maar ook Emma die alles probeert op een rijtje te zetten. Wat ik zo geweldig vind aan dit boek is niet alleen het intrigerende verhaal, maar ook hoe de personages tot leven komen. Als lezer leef je mee met ze en je voelt hun pijn, hun vreugde en hun twijfels. De auteur heeft een zeer prettige schrijfstijl en het verhaal leest erg vlot weg.

Kortom, 'Scherven van een gebroken belofte' is een prachtig verhaal om te lezen, een verhaal waarbij je eerst wel echt het eerste deel gelezen moet hebben maar verder echt de moeite waard is! Als je van emotionele fictie houd, dan is dit absoluut een must-read.

Meer recensies van adinda97