Heerlijk boek, weer een top boek van Lizzie v/d Ham

aeranijkamp 05 oktober 2020
Bevat spoilers.

Wanneer Maaike van Vliet in 6VWO een 3,3 haalt voor haar zó belangrijke wiskunde tentamen, kan ze niet meer door de grond zakken dan nu. Hoe gaat ze dat in hemelsnaam aan haar vader vertellen? Gelukkig mag ze een herkansing doen want haar vader: die mag dit NOOIT zien. En op dat moment biedt de knappe stagiair Sandor Farkas haar te helpen met wiskunde. De vonk vliegt over en Maaike wordt steeds gekker op hem. Maar ... hij is een docent en zij een leerling én dat mag helemaal niet.....

Ik vond dit echt een heerlijk boek om te lezen. Toen ik zag dat deze uitkwam moest ik hem bestellen. De eerdere boeken uit deze serie had ik al gelezen en ik hou van dit thema.

“Maar meneer zei ze zacht. Liefde kent geen grenzen. Dat weet iedereen”

Lizzie van den Ham heeft weer een super boek neergezet en ik heb een aantal keer echt moeten lachen, hoewel het soms ook wel voorspelbaar was. Hoewel er wel typfouten of andere foutjes in zaten, heb ik echt genoten van dit boek. Het is jammer, maar alsnog een lekker boek van eigen bodem. Ik raad deze zeker aan, als je van echte, pure romantiek houdt.

“Want ze hoefde niet meer stiekem verliefd op hem te zijn. Iedereen mocht het zien en iedereen mocht het weten. Want liefde kent geen grenzen”

Meer recensies van aeranijkamp