Leon en Manon

AlexWinters 08 februari 2022
Een geweldig leuke novelle over een stel waar ik vanaf het begin gek op was. Zelden zijn er boeken of verhalen te vinden waarin de hoofdpersonages zichzelf niet al te ernstig nemen en tegelijkertijd van de ene situatie in de andere terechtkomen. Dit is het derde deel in de reeks, en het is wel aan te raden om ze allemaal op volgorde te lezen, wat niet zo erg moeilijk (of veel) is, want het gaat telkens om korte novelles.
Leon is geen macho man, maar een gewone man met een bijzonder beroep. Manon is een bijzondere vrouw die goed weet wat ze wil en graag de touwtjes in handen houdt, maar gek is op de man met wie ze een nieuw leven begonnen is. Hun huwelijksdag is natuurlijk, net als alle andere situaties bij dit stel, uniek te noemen.
Candy Crush eindigt met een open einde, wat hopelijk leidt naar nog veel meer verhalen rond dit stel.

Meer recensies van AlexWinters