Wat als....

Zoë neemt iedere dag precies dezelfde route naar en van haar werk, zoals zoveel mensen dagelijks doen.
Als ze op een dag in de trein de krant openslaat en tussen de dating advertenties een foto van zichzelf ziet staan veranderd alles.
Hoe is ze in de krant terecht gekomen en waarom?
Haar omgeving neemt haar niet serieus, en ook de politie wimpelt haar af.
Pas als Zoë erachter komt dat er een vrouw vermoord is die eerder met haar foto in de dating rubriek is verschenen neemt ook de politie de zaak hoog op.
Toch kan Zoë het niet laten en gaat ook op eigen onderzoek uit.
Is ze zo paranoia als iedereen zegt of schuilt er echt gevaar in iedereen om haar heen?
Ik zie jou neemt je mee een wereld binnen die je eigenlijk niet wilt betreden.
Wat als je in de gaten wordt gehouden? Wat als iemand je foto van Facebook gebruikt?Is die helpende hand wel helpend bedoeld of zit er wat achter?
Wat als degene naast je erop uit is om je kwaad te doen?
Dit en nog veel meer vraag je je af tijdens het lezen en ook nadat je het boek uit hebt check je nog heel lang of die man bij de bus....

Meer recensies van Alice Van Tamelen