Je blijft lezen

Anemoon 01 september 2021
Dit boek is een echte pageturner. Het verhaal is opgedeeld in het verhaal van de vader, de dochter en de moeder. Tot het laatste deel (de moeder) kreeg het boek van mij vijf punten. Helaas deed het derde deel afbreuk aan het totale verhaal en werd het onwaarschijnlijk(er). Wat ik goed vond aan de verschillende delen was dat je ook telkens een indruk kreeg van de persoonlijkheid van de personages. Wel moet ik zeggen dat ik vond dat de moeder wat houteriger werd neergezet. Ik voelde dat een man aan het woord was.

Ik heb het boek in nog geen drie dagen uitgelezen, wat zegt dat Edvardsson een heel prettige schrijfstijl heeft. Bovendien werd de spanning op een heel prettige manier opgebouwd, zodat het geen straf was om het boek te lezen.

Meer recensies van Anemoon