Letterlijk en figuurlijk onuitwisbaar

angeliquemarcel 04 oktober 2022
Via Facebook in contact gekomen met Linda welke haar boek met mij wilde delen voor een recensie.
Dat is geen moeilijk opgave voor dit boek.
De titel is onuitwisbaar. De herinneringen aan het verlies van al haar dierbaren zullen nooit uitgewist kunnen worden.
Ze schrijft op een mooie waardige manier hoe ze dit ervaren heeft en een plek heeft gegeven.
Op sommige punten vond ik het lastig te lezen door de schrijfstijl maar snapte dat dit linda's ware gevoel was en dat dit niet op een andere mooiere manier te schrijven was.
Juist door de eerlijkheid, oprechtheid en de liefdevolle manier van schrijven heeft dit boek ook bij mij een 'onuitwisbare' indruk achtergelaten. Ik ga het laten bezinken en weet zeker dat ik het boek over een aantal maanden nogmaals ga lezen.

Meer recensies van angeliquemarcel