Grenzeloze Liefde

Anita de Groot 04 april 2021
In grenzeloze Liefde lezen we het verhaal van Julia. Julia is jong als zij vertrekt naar Engeland om daar te gaan werken met een vriendin. Zij hebben werk gevonden in een discotheek en dansen daar de hele nacht als vakantiewerk. Julia is blij zij is opgevoed door haar moeder en haar vader was niet in beeld en de relatie tussen Julia en haar moeder was niet bijzonder goed. In Engeland vind Julia de liefde van haar leven. Mohsen is een iraanse man en heel erg modern totdat zijn familie ook naar Engeland komt, dan word hij een echte moslimman.

Het verhaal is super opgebouwd, ik heb het in 1 keer uitgelezen(wat vaak wel de leukste boeken zijn) en heb ontzettend meegeleefd met Julia en Omar. Ik hoop op een vervolg.....

Op net 5 keek ik graag Grenzeloos Verliefd en dat is ook de reden dat ik dit boek wilde lezen. Grenzeloze Liefde is wel geromantiseerd maar heeft Kyra zelf aan den lijve ondervonden. Voor haar ben ik heel blij dat het goed is afgelopen maar enkelen hebben ook meegemaakt dat het kind is ontvoerd en dat ze aan het langste eind trekken.

Meer recensies van Anita de Groot