Weer een heerlijk boek!

Ja! De eerste beoordeling en recensie op Hebban van Storm 1 (deel 5.1 Geesten uit het verleden uit de serie De vertellingen van de ondergang) is van mij. En meteen 5 sterren, dus dat is een goede start. Dankjewel Kim, voor je prachtige boek, dat ook al op Kobo Plus te lezen is!

Het was weer een feest der herkenning, de inmiddels vertrouwde personages die je in je hart sluit, de prachtige beeldende omschrijvingen, de spanning, de onderliggende boodschappen/lessen.Je zit er meteen weer in en je wilt het enerzijds zo snel mogelijk uitlezen om te weten wat er gaat gebeuren, anderzijds ook weer niet té snel omdat het dan weer voorbij is en het zo leuk is om te lezen. Het boeit van begin tot eind. Dat eind is trouwens erg plotsklaps, hoewel je natuurlijk op je ereader al ziet dat het snel uit zal zijn. Wel weer een spannende cliffhanger natuurlijk, dat was te verwachten omdat deel 2 de serie zal gaan afronden.

Ik kan niet wachten tot Storm 2 uitkomt. Zeer benieuwd naar een ontknoping van deze prachtige serie, maar nu ook al met weemoed dat we dan definitief afscheid van de personages moeten gaan nemen. Maar goed, zo is het nu eenmaal, aan alles komt een eind en het schept weer mogelijkheden voor een nieuwe mooie serie van Kim ten Tusscher!

Meer recensies van Anita Langeveld