Een korreltje te kort.....

De hoofdpersoon, Jasmijn, runt tijdelijk de B&B aan het strand, van haar moeder. Ook heeft ze hierbij de zorg voor haar gehandicapte tweelingbroer Pieter. De B&B is volgeboekt, dus handen vol, zeker als één gast wel bijzonder aantrekkelijk blijkt te zijn….
In eerste instantie had ik niet in de gaten dat het om een novelle ging, het ging me allemaal een beetje te snel, maar toen ik dit eenmaal in de gaten had, snapte ik de snelheid van het verhaal wel. Wel vond ik het redelijk voorspelbaar, maar soms is dat gewoon ook heel fijn. Een vlot geschreven verhaal waar ik me kostelijk mee vermaakt heb. Ik zou alleen niet zo snel meer voor een novelle kiezen. Een heel boek heeft toch mijn voorkeur, omdat het altijd even duurt voor ik gewend ben aan een bepaald personage en met een boek heb je gewoon de tijd om dat te laten groeien.
Maar lekker leesvoer voor een middagje aan het strand of in de tuin.

Meer recensies van Anja van Zundert