Leuke toevoeging op de serie

annannette 05 november 2019
Als ik zo'n 15 jaar jonger was geweest, dan had ik ongetwijfeld al vanaf het allereerste shot een ongelooflijke crush op Vince ontwikkeld. Ik ben daar nu toch iets te oud voor, maar dat wil niet zeggen dat ik niet met volle teugen van de serie en dit boek genoten heb. En zeker het verhaal van Vince, de zoon van een succesvolle voetballer en bondscoach van het nationale team, vond ik al vanaf het begin af aan interessant.

Dit boek geeft ons als lezer een inkijkje in zijn leven en zijn hoofd. We zien de twijfels, de ongelooflijke drang om gezien te worden als Vince en niet als de zoon van, de druk die zijn vader constant op hem legt en die Vince eigenlijk niet kan dragen en hoe lastig het is zijn privéleven continue af te moeten schermen om de vriend van zijn vader te verbergen.

Zoals alle boekjes van Like Me, is het boek kort, maar krachtig. De schrijfstijl is simpel en heel veel jongeren hoeven er niet tegenop te zien dit boek op te pakken. Toch heb ik wel echt het gevoel dat het boekje iets toevoegt EN ik heb ook het gevoel dat we een paar hele toffe teasers te zien gekregen hebben over wat ons, en Vince, in het tweede seizoen van de serie te wachten staat.

Ik kan in elk geval alvast niet meer wachten!

Meer recensies van annannette