Romantische feelgood in Kerstsfeer

Anne.reads.books 02 januari 2021
In de twaalf dagen voor Kerst kom je onmiddellijk in de winterse Kerstsfeer.

Het boek volgt een jonge dertiger Kate die nog steeds de ware niet gevonden heeft. Haar beste vriendin Laura kan haar overtuigen om zich in te schrijven voor een datingprogramma.
Voor Kerstdag zal Kate 12 dates hebben met 12 onbekende mannen. Of ze tijdens één van deze dates haar ideale partner zal vinden is natuurlijk de vraag.

De dates vinden allen plaats in de buurt van het gezellige dorpje Blexford waar de jeugdvrienden Kate, Laura en Matt elkaar na zoveel jaren hebben teruggevonden. Het dorp heeft meerdere charmante personages waarvoor je snel sympathie krijgt.
De dates zelf lopen niet allemaal zoals gepland en nemen soms een humoristische, romantische of dramatische wending.

Ik heb met veel plezier dit vlot lezende boek uitgelezen en vond het een heel leuk verhaal met een heel romantisch einde.

Een aanrader voor iedere romantische ziel die kan genieten van de winterse Kerstsfeer in aanloop naar Kerstmis.

Meer recensies van Anne.reads.books