Romantische fantasy

Anne.reads.books 10 januari 2021
Ik geef dit boek 3,5/5.
Dit boek sprong me in het oog nadat ik er veel goeds over gelezen had. Nadat ik hoorde dat van deze reeks ook een Netflix serie gaat uit komen besloot ik om het boek te lezen.

Shadow & bone is een boek dat heel vlot leest en goed geschreven is. In het algemeen vond ik het zeker een goed boek maar vond het niet van hetzelfde niveau van bijvoorbeeld de Harry Potter serie.

De personages is het boek zijn mooi uitgewerkt en ik vond sommige stukken heel romantisch. Ik kon mij ook goed inleven in één van de hoofdpersonages, Alina. Andere delen in het boek zijn heel spannend, wat maakt dat ik steeds wou blijven verder lezen om het einde te weten te komen.

Ik ben wel benieuwd om de volgende delen in deze reeks te lezen. Dit eerste boek heeft mij zeker en vast nieuwsgierig gemaakt om te weten te komen hoe het in de andere boeken van de trilogie verder zal gaan.

Meer recensies van Anne.reads.books