Dit boek liet mij niet meer los!

AnneHut 06 augustus 2022
Soms begin je aan een boek waar je eigenlijk niet teveel van verwacht en dan blijkt het een 5+ star read te zijn. Dit was voor mij ook het geval met The Spanish Love Deception. Door de ingewikkelde relatie tussen Lina en Aaron, de stress van het vinden van een date voor de bruiloft en humor tussen alles door kon ik het boek gewoon niet wegleggen. Ik keek elke keer dag uit naar het einde van de dag zodat ik verder kon lezen. Ik was meteen gek op het hoofdpersonage Lina want ze is heerlijk sarcastisch en sassy. Je herkent meteen haar Spaanse temperament. We maken ook meteen kennis met Aaron, een collega van Lina die ze niet kan uitstaan. Hun chemie was zowel komisch als spannend. Maar het is allemaal zakelijk, toch?

Meer recensies van AnneHut