Minder karakter sympathie

Annekosse 10 januari 2021
Lucinda Riley weet weer een mooie verbinding te maken tussen heden en verleden. Ook is zij erg goed in het beschrijven van karakters en je mee laten leven met hen.
Toch vond ik dit boek één van haar mindere. Zeker het lezen waard, maar in vergelijking met haar andere boeken vond ik die sterker.
Ik kon in dit boek met veel fasen weinig sympathie hebben met Greta, Cheska en ook een deel met Ava. Ik vond Greta in bepaalde stukken zelfs erg onsympathiek. Dat vond ik jammer. Hoorde natuurlijk bij de verhaallijn, maar in het beginstuk en het eindstuk was Greta juist wel sympathiek en daardoor kreeg ik het gevoel met twee verschillende personages te maken te hebben wat niet het geval was.

Meer recensies van Annekosse