Geraffineerd spannend. Faye heeft opnieuw mijn hart gestolen!

Annette Overvoorde 21 december 2019
~Het nieuwe verhaal over borderliner en speurneus Faye

Een zoete wraak is een korte thriller rond de intrigerende speurder én borderliner Faye van Laar, die voor het eerst haar opwachting maakte in Een duister pad van Corine Hartman.

Waar Faye van Laar gevoelig voor is, is als iemand haar hulp inroept. De vraag komt van Inge, de ex-vrouw van mede patiënt Bart. Inge wil Bart ervan overtuigen haar en haar kinderen met rust te laten en daarbij heeft ze een getuige nodig. Faye denkt eerst na maar aarzelt niet lang, haar gevoel voor gerechtigheid zegt haar dat ook Inge haar verhaal moet kunnen doen. En een gesprek kan geen kwaad, toch? Of wel?

~De fijne schrijfstijl en mooie thema's zijn bijzondere elementen

De schrijfstijl van Een duister pad heeft mij geraakt. Hoe super blij ben ik nu met een nieuw verhaal van Corine Hartman over Faye. Al heeft ze borderline... haar speurneus laat haar opnieuw zeker niet in de steek.

In het begin als Faye verschijnt moet je even terugdenken aan het vorige boek. Maar dan komen de personages snel weer terug. De cover past heel mooi bij het korte verhaal. Een zoetige kleur, voor zoete wraak. meer over het thema verklap ik even niet.

Personage Faye krijgt weer een mooie rol. Iemand vraagt haar hulp. Daar kan ze moeilijk -nee- op zeggen.

~Een zoete wraak is een super spannend kort verhaal. Het smaakt wel naar meer. Heel veel meer.

Waardering 5 sterren

Opnieuw genoten van Faye en haar familie in de psychiatrische instelling. Zeer nieuwsgierig naar het volgende verhaal!

Hartelijke groeten, Annette Overvoorde
Birdy's Boeken, https://birdysboeken.blogspot.com/2019/12/corine-hartman-een-zoete-wraak.html

Meer recensies van Annette Overvoorde