Het fenomeen huwelijksaanzoek gaat geheel op zijn kop!

Bert Staal is architect en columnist over design en architectuur. In 52 treffende miniatuurtjes neemt Bert Staal zowel het huwelijksaanzoek als het verschijnsel contactadvertentie op de hak.

Mijn mening

De cover is kleurrijk in okergeel. Een duofiets staat stil. Een man met een zwarte hoge hoed, kijkt naar het 2e zadel. Hij zal er graag een partner voor vinden. Om meteen mee weg te rijden op zijn tandem, naar de burgerlijke stand. Het trouwboekje ligt al achterop.

Wie wil er met mij trouwen? is een bundeling van 52 fraaie gedichten vol humor, rariteiten en absurde rijmsels die allen eindigen met..wie wil er met mij trouwen..

Bert Staal zet op geheel eigen wijze het verschijnsel "huwelijksaanzoek" flink op de hak. Het is erg leuk om te lezen en hilarisch van aard. Bert Staal pakt het geheel anders aan dan gebruikelijk. Hij blijft liever zichzelf, op zoek naar een levensmaatje voor achterop zijn fiets!

Bert Staal zet op eigen wijze, het fenomeen huwelijksaanzoek geheel op zijn kop!
Waardering: 3,5 sterren

Hartelijke groeten, Annette Overvoorde
Birdy's Boeken, https://birdysboeken.blogspot.com/2020/05/bert-staal-wie-wil-er-met-mij-trouwen.html

Meer recensies van Annette Overvoorde