Hitsig Halloween

Annikavo 03 september 2023
Voor @mhbooks_ mocht ik weer een verhalenbundel lezen. Dit keer Halloween gerelateerd. En oh, wat heb ik weer genoten!

Er komen bekende gezichten voorbij en nieuwe. En bij de een gaat het wat verder dan de andere. Echt een bundel waarin voor iedereen iets staat. Aanrader!

Hieronder (en in de reacties) staan de verhalen kort omschreven.

Redder in nood - Corina Dekker
Abby gaat met haar neefje trick-or-treaten en dan komt ze langs het huis van Stef. En met Stef had ze een halfjaar geleden dronken gezoend. Nu ze elkaar weer teruggevonden hebben, gaan ze verder dan alleen zoenen.
Dit is een leuk, lief verhaal over 2 mensen die elkaar terugvinden en elkaar ontdekken.

Hèt halloweenfeest - Pippa Storm
Saar wordt gedumpt via whapp. Haar vriendinnen nemen haar mee naar een Halloweenfeest, al heeft ze eigenlijk er niet veel zin in. Totdat ze Mason ontdekt. Nadat Mason Saar redt van een man die haar lastig valt, gaan ze samen wat drinken op het feest. Al snel zetten ze dit voort bij Mason thuis.
Een leuk verhaal over een boeknerd en een galante man. Waar samen ook de vonken er vanaf springen.

De Kelder - Joseph Roelands
We gaan weer verder met Albert en Jasmijn. Ze zijn door hun vrienden uitgenodigd voor een sex halloweenfeest. Na overleg met Anna wil Jasmijn ook een sub van Werner worden. Zal hij haar accepteren?
Dit verhaal gaat verder op in op het BDSM thema wat we de vorige keer hebben gelezen. Als lezer wordt je rustig in dit thema meegenomen, wat prettig is.

Monsterachtige liefde - Melanie van Garderen
Axel gaat met zijn 2 vriendinnen naar een Halloweenfeest met spookhuizen en escape room. Axel heeft de meiden nog iets lekkers beloofd voor die avond, maar wanneer gaat hij die belofte inlossen. En hoe!

Halloween op 't Vrijthof - Kayde Dee
Vanaf een afstandje zagen Daan en Suus elkaar wel zitten. Maar ze hadden de bemoeienis van Anna nodig om iets af te spreken.
Samen gingen ze in het reuzenrad op 't Vrijthof en dat is het begin van een steamy ontmoeting in het appartement van Daan.

Onverwacht - Rosa June
Nora werkt te hard en gaat volgens haar vriendin Emma te weinig uit. Om daar verandering in te brengen gaan ze samen naar een Halloweenfeest. Daar ontmoet Nora Jesse. En deze ontmoeting krijgt een onverwachte, maar plezierige wending.

Jack-o-ween - Pippa Storm
Isa heeft geen zin in het feestje waar haar zus naar toe gaat. En blijft thuis om enge films te kijken... alleen. Er is iets mis met de electra en roept ze de hulp in van haar buurman Jack. En hij helpt haar ook nog met iets anders.

Meer recensies van Annikavo