Onder de maretak

Annikavo 19 oktober 2023
Evy Fierens - Glühwein en maretakken 4*
Leila moet nog snel om een kerstcadeau en wordt daar onverwacht gekust door een vreemde (lekkere) man. Wat zal dit voor invloeden hebben op haar toch al niet zo'n gezellige humeur tijdens de kerstdagen.

Het heeft een leuke opbouw en je krijgt genoeg informatie om de personages te begrijpen en te leren kennen.
Ik zou graag een vervolg lezen met deze personages en de bakkerij!

Marije Gerritsen - Kus onder de maretak 4*
Hanne gaat naar de kerstlichtjes kijken in de dierentuin met haar 4-jarige dochter. Daar werkt ook haar oud-klasgenoot Julius, die deze dag voor de kerstman speelt. Wat zal Jip wensen voor haar moeder?

Een fijne feelgood met een happy end. Erg leuk! Dit had van mij nog wel langer mogen zijn!

M.H.J. Igel – Een laatste wens 5*
Madeleine erft een landhuis in Engeland. Om het helemaal op te knappen heeft ze de hulp nodig van de burgemeester, alleen is hij niet zo welwillend. Zal ze door hulp in te schakelen van de lokale bevolking de burgemeester op andere gedachten kunnen brengen?

Oh, wat een heerlijk verhaal! Wie droomt er nou niet van een landhuis in Engeland? Ikke wel hoor!

Joseph Roelands - Langzaam uitpakken 4*
Evelien werkt op de juwelen afdeling van een groot warenhuis. Tijdens de weken voor kerst werkt ze het liefst zoveel mogelijk om maar zo min mogelijk kerstsfeer mee te krijgen. Totdat er een aantrekkelijke klant bij haar aan de balie staat. Zal hij haar op andere gedachten brengen?

Een verhaal over voorbestemming en liefde. Joseph mag nog meer van deze verhalen schrijven!

Hartelijk dank @mhbooks_ voor dit prachtige recensie exemplaar! Ik heb weer volop genoten!

Meer recensies van Annikavo