Even inkomen, maar daarna leuk!

Anouk 13 juni 2023
Sintel woont samen met haar broer en haar vader, haar vader is Ká van het land en regeert met harde hand. Van Sintel wordt gezegd dat ze het teken draagt van de Vuurmoeder, de immense vulkaan die het hele koninkrijk As in haar greep houdt. Sommigen zeggen dat ze gezegend is, maar velen geloven dat ze een heks is. Als haar vader wordt vermoord, moet Sintel vluchten. Ze moet opzoek naar bondgenoten, maar wie kan ze vertrouwen? Kan ze uit handen te blijven van de nieuwe Ká? Eén ding weet ze zeker: dit is háár kroon en háár koninkrijk, en die zal ze terugkrijgen, hoe dan ook.

Ik vond het erg moeilijk om in het verhaal te komen. Ik moest vaak terug lezen wie wie was en wat er nou eigenlijk bedoeld werd. Ook moest ik in het begin wennen aan de schrijfwijze, er waren namelijk erg lange zinnen. Toen ik na 60 pagina’s erin zat, vond ik het verhaal erg leuk. Het is een origineel verhaal met spanning en gave elementen.

Meer recensies van Anouk