aanrader!

Anouk 03 oktober 2023
Deel 1 was een echte page turner en las ik uit op mijn vakantie deze zomer. Daar besloot ik om gelijk deel 2 te pre orderen en wanneer deze binnen was, moest ik gelijk beginnen.

We volgen nog steeds Millie in dit boek en ze is nog steeds een hulp. Wanneer ze gaat werken voor de familie Garrick, wordt ze toch weer achterdochtig. Douglas Garrick is een hardwerkende man en die Millie duidelijk maakt dat zijn erg vrouw ziek is en niet gestoord mag worden op haar kamer. Als Millie bloedvlekken vindt en haar hoort huilen klopt ze toch op haar kamer aan. Alles verandert met wat zij ziet en zij gaat deze vrouw (Wendy) beschermen. Douglas moet boeten en Millie is bereid om daar ver voor te gaan…

Het verhaal is weer ijzersterk geschreven en je wisselt per deel van personage tussen Wendy en Millie. Wendy is een nieuwe personage maar wordt ook erg goed beschreven. Het verhaal is vlot en weer een echte pageturner. Was het beter dan deel 1? Voor mij niet, maar wel zeker een aanrader!!

Meer recensies van Anouk