Dus dat....

Aprilinparijs 14 april 2020
En dan is de Avondster van Eva Linden - Auteur ineens uit. Wat heb ik weer genoten.
Avondster gaat verder waar we in Alpengloed achter gebleven zijn.
Nadat Mathis, Mila en vrienden in hun strijd in de grijze droomwereld de Yua verslagen hebben, zijn we weer in de realiteit beland.

Maar hebben ze de Yua wel verslagen?

Eva neemt je weer mee in de droomwereld van Mathis, Mila en vrienden.
Maar dit keer is het echt serieus en hebben ze maar weinig tijd om te slagen voor de opdrachten die voor hun ligt in de droomwereld. Allemaal moeten ze slagen voor de opdracht, en alleen dan zijn ze krachtig genoeg om de machtige Yua te verslaan.

Gaat het ze lukken?
Gedurende het dromen vallen voor Mathis langzaam de puzzelstukjes in elkaar, en ook voor de lezer, althans dat denk je!
Want er zitten zeker onverwachte plot twist in.
Waar over je na gaat denken, en je verder wil lezen, en denkt oh!!!
Zo ook voor Mila, want ook in haar verhaal zit de vork anders in de steel.

De droom (lucide) wereld is krachtiger dan men denkt.
Je bent immers pas dood als niemand je naam meer noemt.

‘’Mathis sluit zijn ogen voor de aller laatste keer, deze is voor jullie dromers...’’

Eva schrijft weer een super spannend verhaal.
Vanaf blz 1 zat ik er weer helemaal in.
Het verhaal het goed in elkaar en loopt vloeiend in elkaar over. Waardoor het lekker weg leest.

Ik had het geluk dat ik deze trilogie van Eva Linden Maanziek, Alpengloed en Avondster in de Selfpub Café boeken auteurs lezers van Shirley Pellikaan en Kim Verheugen vlak achter elkaar kon lezen.
Waarvoor dank.

Eva chapeaux voor deze geweldige trilogie, zeker de moeite waard om te lezen.

Ps: vergeet ook zeker de epiloog niet te lezen.
Twee jaar eerder... en je denkt....
Dus dat!

Meer recensies van Aprilinparijs