Aanrader

Aprilinparijs 06 september 2021
Ik mag al een tijdje mee lezen aan de bar van Selfpub café van Kim Verheugen en Shirley Pellikaan.
Maar echter nog nooit een boek van Kim mogen lezen. Nou en dat heb ik geweten.
Shirley die je waarschuwt voor de ratten. Ik mocht de hele maand augustus erover doen! Nou dacht ik moet goed komen. Echter ik begin aan een nieuwe baan en mij héél even vergist in de onregelmatige tijden.
Shirley vroeg drie dagen terug hoe het ervoor stond, melde dat ik al wat tenen kwijt was,
Wow wat een spannend boek, en dan het einde….
Shirley dacht dat ik nog wat tijd nodig had, ze gaf me nog twee weken extra, die had ik niet nodig want het boek in één ruk uitgelezen.
Kim, erg benieuwd naar je andere verhalen
Je vraagt je nu af waar gaat deze thriller over dan?
Heb je een sterke maag? Zo ja…

Stel je voor je bent samen met acht anderen gegijzeld in een gebouw, waar de enige uitweg het raam is!
Wanneer en hoe snel veranderen mensen in beesten.

Wat een plot, spannend, een thriller ten top, oh en die ratten, het zit ‘m misschien wel in de (ratte)staart

Meer recensies van Aprilinparijs