Way of Life

Aprilinparijs 10 augustus 2020
Ten eerste wil Shirley Pellikaan en Kim Verheugen van selfpubcafé boeken auteurs lezers, bedanken dat ik dit prachtige verhaal Mijn Indianen Naam was “Blanke Appel” mocht lezen van Dorothea Born

Wauw, wat een prachtig verhaal.
Wat een mooi avontuur mocht je mee maken.

Ik begrijp ook dat de tijd rijp was om je verhaal te vertellen want, wat een mooi liefdesavontuur mocht je beleven daar in Monument Valley met de Navajo Indianen.

Jouw “paradijs op aarde” met jouw Navajo Indiaan Jamison.
Wat een mooie liefde heb je beleefd.
Gemakkelijk hadden jullie het niet. Zijn familie was niet erg blij met de komst van Belleghana.

De liefde was sterk genoeg, en samen veel overwonnen. Jullie waren jong en onverschrokken. Dit was wat jullie wilde samen een toekomst op bouwen in Monument Valley.

Maar eenmaal noodgedwongen weliswaar in Nederland groeide er iets anders diep binnen in jou, en bleek het toch niet jouw eindpunt te zijn “way of life” bij Jamison. En daar in Monument Valley werd jou een hoop duidelijk.
Die ervaringen die je hebt opgedaan zijn de basis geworden van hoe jij je verdere leven hebt ingericht .

Dankjewel voor je mooie verhaal.

Meer recensies van Aprilinparijs