Het einde van een ongelooflijk spannende vierluik!

ardenie 15 november 2016
Dit vierde en tevens laatste deel van de Noordzeemoorden is ook meteen het beste deel!
Met Eindspel pakken we de draad weer op waar Ritueel stopt al begint het boek met een dubbele moord waar Maud en haar team voor grote raadsels komen te staan omdat het bij Kyra in de buurt is komt zij toch ook weer in beeld en word ook de zoektocht naar Sarina weer opgepakt.
Nu Vincent Denderwold in Londen in de gevangenis zit en alleen met Kyra wil praten word zij aangesteld als adviseur bij de Amsterdamse politie zodat zij bij de verhoren kan zijn.
Er zijn steeds meer vragen over de verdwijning van zowel Sarina als Sarah want met wie werkt Vincent samen, werkt hij wel samen met iemand ? Vragen die onbeantwoord blijven en Maud , Niels en Kyra hevig frustreren.
Door een cryptische aanwijzing van Vincent gaat Kyra tegen de wil van de anderen op zoek en vind belangrijke informatie.
Tussen de bedrijven door moet Maud de dubbele moord zien op te lossen en heeft ze ook nog vakantie maar die valt steeds maar in het water als ze met Kyra naar Londen vertrekt
Niels Maud en Kyra komen er achter waar de schuilplaats van Vincent is in Schotland en doen daar gruwelijke ontdekkingen!
Met Eindspel heeft Isa Maron een geweldige afsluiting van een vierluik neergezet die je van het begin tot het eind in zijn greep houd en met pijn in het hart nemen we afscheid van Maud, Kyra en Niels!

Meer recensies van ardenie