Arjan-3172 25 januari 2006
Ik vond het boek wederom net zoals de rest van de boeken een topper. Het is inderdaad waar dat de kern van de drie boeken (Juvenalis, Bernini en Da vinci) erg op elkaar lijken. Experts maken avonturen mee met onoplosbare codes of iets dergelijks. Er is altijd een inmens slechte huurmoordenaar of iets dergelijks die in opdracht van... allerlei moorden pleegt. Vervolgens is het vemoedelijke meesterbrein achter de snode plannen altijd iemand waarvan je niet verwacht dat hij het is. Maar ach, lees de boeken met een frisse geest en dan kun je de manier waarop feiten en fictie met elkaar worden verweven enorm waarderen. De boeken zijn altijd spannend en je krijgt zeer regelmatig te maken met enorme pageturners. Ik vond alledrie de boeken regelrechte toppers...De beste? Het Bernini mysterie.

En de code op de één na laatste pagina? Erg leuk als je hem weet te kraken. Je mag je even op de afdeling crypto wanen ;-)

Meer recensies van Arjan-3172