Onnodig veel gruwelijke details

Astrid Nieborg 12 september 2022
Op aanraden van andere lezers heb ik het boek uiteindelijk uitgelezen. Ik was gestopt. Hoewel ik van spanning in een verhaal hou, kon ik het in eerste instantie niet uitlezen. Deel 2 en 3 geven een wending aan het verhaal waardoor de spanning wel in het verhaal blijft en het verhaal steekt goed in elkaar. Spanning had dit boek echter ook wel gehad zonder in vele gruwelijke en zieke details te treden. Onnodig, langdurig (bijna de helft van het boek) en dusdanig storend dat ik het boek had weggelegd, zélden eerder gedaan!
De manier van schrijven sprak mij wel aan, het schrijven vanuit verschillende personages leest prettig en je leert daarmee vooral ‘de dader’ goed kennen.

Meer recensies van Astrid Nieborg