Fantastische 1e kennismaking met Tamara heerlijk boek met diepere lagen!

averbeek 05 april 2024
Dit was mijn 1e kennismaking met deze schrijfster en wauw wat schrijft ze heerlijk!
Dit is zeker niet het laatste boek wat ik van haar heb gelezen ik kijk uit naar meer.

Wie schrijft die blijft is een verhaal met diepere lagen en realistische gebeurtenissen, ik vind het erg knap dat het wel feelgood blijft maar met mooie boodschappen en humor.

Het thema pesten is verweven als rode draad door het boek maar toch blijft het verhaal luchtig waardoor het mooi in balans blijft en prettig las.
De personages zijn realistisch neergezet komen dichtbij en je voelt gewoon de emoties en dat raakte mij.
De vader van Caro is hartverwarmend neergezet en helpt haar door het proces heen hij is wel 1 van mijn favoriete personages.
Caro zelf heeft ook veel groei doorgemaakt en ze realiseert zich wie en wat echt belangrijk is in het leven!

Het dankwoord wat Tamara heeft geschreven vond ik hartverwarmend dat het met haar en Caro ook goed is gekomen!
Daar heb je een staaltje lef voor nodig.
Lieve Tamara bedankt voor het schrijven van dit boek ik hoop dat veel mensen die gepest zijn of worden je boek lezen zodat ze weten dat ze niet alleen zijn!

Meer recensies van averbeek