Het boek begint in volle vaart met nagelbijtende spanning....

AvSW 16 februari 2020
Het boek begint in volle vaart met nagelbijtende spanning. Net als je denkt “nu weet ik hoe het zit”, komt er een nieuwe plotwending. Het verhaal wordt verteld vanuit de verschillende personages, waardoor het tempo erin blijft. In het eerste deel word je gewoon meegesleept, met alle gruwelijke beschrijvingen erbovenop. Vooral de zieke geest van Sven wordt erg goed neergezet dankzij flashbacks.
Helaas kom je in de loop van de tweede helft hier en daar details tegen die niet kloppen, en zakt het verhaal een beetje in elkaar. Het personage van Kim komt ook niet echt uit de verf. Het einde van het boek kon me bijgevolg niet meer bekoren. Spijtig dat het beginniveau met vaart en spanning niet volgehouden werd tot het einde.

Meer recensies van AvSW