Goed boek!

axellesbooks 29 april 2019
Waarover het gaat:
Sander en Lotte verdwijnen en Vianne raakt geïnteresseerd in hun verdwijning. Sanders zus Nina, heeft een blog waar ze alles op bijhoudt over hun verdwijning. Wanneer Vianne meer en meer verwikkeld raakt in de verdwijning, komt ze allerlei dingen te weten die te maken hebben met de verdwijning.

Dingen die ik goed vond:
De afwisseling van het oogpunt, aka de witte en zwarte pagina's, vond ik intrigerend. Pas in het midden had ik door wie wie was in de zwarte pagina's. Dat puzzelwerk zorgde ervoor dat ik wou blijven lezen.
De plot was toch wel zeer verbazend voor mij, echt een mindfuck. Ergens zag ik het aankomen maar die kleine wending niet, waardoor ik toch verbaasd was.
De schrijfstijl. Als ik geen schoolwerk had, was dit boek zeker in een dag uit. Dit komt omdat de schrijfstijl zo vlotjes is waardoor je gewoonweg niet kon stoppen.

Dingen die ik minder vond:
De uitwerking van Viannes vriendin: Lara. Zij was toch wel een deel in het verhaal, maar ze leek me eerder overbodig beschreven. Er had toch wel meer kunnen gedaan worden met Lara in het boek.
Bij Viannes onderzoek had ik soms ook wel vraagtekens. Soms kwam het volledig 'out of the blue' waardoor ik soms wel wat verward was.
De plot mocht voor mij toch wel iets meer uitgewerkt worden.

Conclussie:
De dingen die ik minder vond, kunnen toch niet op tegen de dingen die ik goed vond, vandaar toch vier sterren. Het is een sterk boek en ik heb echt genoten om het te lezen. Ik ben zeker heel benieuwd naar het vervolg!

Meer recensies van axellesbooks