Dames club

Bediakas 01 juni 2020
Het was een boek met verhalen en issues die dames interesseren. Relatie perikelen, kinderwens, abortus, miskramen, steun, verplichtingen etc. Etc. Maar desondanks was het niet too much of zwaar. Ik denk zelfs wel filmografisch. Met het decor (landschappen en hippe locaties) en de type mensen hip/knap/artistiek zou het een mooie heftige film kunnen zijn. Ik vond en voelde Rose goed aan en leefde met haar mee. Voelde de nietszeggende passieve rol waar ze in zat en begreep waarom ze vol overgave transformeerde naar Laura. Soms beslis je indirect het juiste of heb je geluk of toeval nodig. Het verhaal was spannend en vol levenslessen. Heel blij dat ik dit boek (Bijna in een adem) heb gelezen.

Meer recensies van Bediakas