ontspannen humor

Bellefleur 20 mei 2016
Inhoud boek:
Samantha Sweeting is een jonge top advocate in Londen die leeft voor haar werk en geen sociaal leven heeft. Als ze een grove fout maakt raakt ze in paniek en vlucht. Zo komt ze in de huishouding bij meneer en mevrouw Geiger die geen idee hebben dat hun huishoudster een IQ van 158 heeft.
Met humor en durf en de hulp van de heerlijke tuinman Nathaniel red ze het. Daarnaast zijn de Geigers ook niet bijster slim. Langzaam komt er boven water dat het toch niet helemaal alleen maar Samantha's schuld is dat ze de fout maakte. Zal alles recht komen?

Mening: Heerlijk tussendoor boek met humor.

De Auteur: Sophia Kinsella is schrijfster en ex-financieel journaliste. Ze veroverde de harten van miljoenen lezers met haar Shopaholic! serie en met haar bestsellerroman Hou je mond!
Ze woont met haar gezin in Londen, waar ze alom geroemd wordt voor haar kookkunsten.
Alle kwaliteiten en kennis vindt je terug in haar boeken. Met een scheut humor natuurlijk.

Wat vind je in dit boek:
"Samantha, ik bel om te zeggen dat je arbeidsovereenkomst met Carter-Spink is beëindigd."
Ik voel al het bloed uit mijn gezicht trekken. (blz 93)

09.36 Shit. Ik kan dit bed niet opmaken. Waarom blijft dat laken niet strak liggen?

09.42 En waarom maken ze die matrassen zo zwaar? (blz. 131)

Ik kan het niet. Ik kan het gewoon niet. Ik kan die e-mail met geen mogelijkheid zo schrijven dat ik niet op een paranoïde krankzinnige lijk. (blz 257).

Ik zeg lezen!

Meer recensies van Bellefleur