Intrigerend verhaal

Betty 20 maart 2024
De logé' van Nelle Lamarr is een psychologische thriller voor fans van 'De hulp' van Freida McFadden. Ik heb het boek De Hulp niet gelezen, dus ik laat mij verrassen door dit boek. De tekst op de achterflap klinkt veelbelovend en mijn nieuwsgierigheid is gewekt mede door de tekst voor op het boek : “Weet wie je in huis haalt” Tanya, een Britse uitwisselingsstudent, komt een jaar lang in het gezin van Natalie en Matt wonen.Voor Natalie is het een fijne afleiding omdat ze rouwt om het verlies van haar dochter Anabel. De zeventienjarige Paige echter zit niet te wachten op Tanya.Tanya probeert al snel de plaats van Anabel in te nemen. Maar is zij wel wie ze zegt dat ze is?
Je wordt meteen het verhaal ingezogen en het verhaal leest vlot, korte hoofdstukken en verschillende dialogen maken dat je door het verhaal heen vliegt.Het wordt nergens saai, het is ook niet bloedspannend maar wel zo intrigerend dat je wilt weten hoe het afloopt.Het verhaal wordt door moeder Natalie en dochter Paige verteld. Dit wordt duidelijk aangegeven per hoofdstuk en de twee hebben hun eigen persoonlijkheid en verhaal.Een soms beklemmende, psychologische thriller en een tikkeltje over de top soms qua geloofwaardigheid maar dat doet niets af aan het verhaal! Genoten van het verhaal van de eerste tot de laatste bladzijde.

Meer recensies van Betty