tussen heden en het verleden .

Bibi_92 09 maart 2023
Dit is mijn eerste boek wat ik van haar heb gelezen , omdat hele hype was - is over de zevenzussen serie ben ik daar eerst niet aan begonnen . maar was wel benieuwd hoe ze schrijft en heb ik gekozen voor een los boek om te luisteren.
het luisterde lekker weg en fijne stem om naar te luisteren ik vond mooi hoe heden en verleden samen kwamen in verhaal .
je wordt er in mee genomen en je wilt luisteren tot einde .
maar sommige dingen snapte ik niet die botten naast de auto er werd niks mee gedaan had er eigenlijk net zo goed niet bij gezet te worden dan had niet zo opgevallen nu vraag je toch af van wie is die en ga maar door .
ik vond verhaal aangrijpend heden en verleden het trok mijn heel erg ik vind mooi om zulke boeken te lezen .
en het was duidelijk je voelde onmacht maar ook liefde in het boek .
ik denk dat ik nog wel boek van haar gelezen- luisteren maar weet ik niet of meteen zeven zussen serie is .

Meer recensies van Bibi_92