niet voor terezieltjes

Bibi_92 04 mei 2023
ik heb boek mogen lezen voor het echt kwam en voel mij vereerd, maar lang mij mond houden en er niks over zeggen ja dat vond moeilijk zeker omdat ik krachtig boek vind .
onderwerp is heftig het verhaal is spannend opbouwend en plot is heel anders dan je verwacht had .
korte hoofdstukken niet moeilijk geschreven en je zit meteen in verhaal wat een boek.
kippenvel brok in de keel dat komt bij mij veel voor toen ik het las soms echt mond vol tanden dat ik met mijn hoofd er echt niet bij kon .
sterk geschreven en is ook moeilijk om over te schrijven en toch netjes te houden en niet dat in elk detail is geschreven maar net genoeg om ja zelf te denken hoe of wat en dat is goed het hoef niet letter voor letter te staan .
ik heb het gelezen via de computer via email want heb geen ereader waar ik normaal probleem mee heb om goed bij te houden heel anders dan dan boek in je handen of luisterboek .
vloog ik hier door heen nee geen mooi boek maar wat super heeft ze het op papier gezet en helemaal uitgewerkt . als je mij vraagt echt een van favoriete dat ik vorige jaar gelezen heb het blijft je zo bij .

Meer recensies van Bibi_92