kijkje in floortje haar dagboek.

Bibi_92 19 juni 2023
het is echt een dagboekje dat ze heeft bijgehouden vaak met nare dingen die gebeurt zijn dan vrolijke dingen misschien schrijf je dat eenmaal sneller uit . het is begonnen in jaar 1989/1991 tot 1993 , maar het is niet vol geschreven het boekje is niet heel dik dus bepaalde momenten is er vaker geschreven dan de andere keer . want ik erg mooi vind is dat ze gedichten schrijft en je ook te lezen krijgt . sommige raken mij dan denk ik prachtig maar ook zo verdrietig .
er komt veel voor dat ze verliefd is of jongen leuk vind net als normale tieners die niet ziek is .
toen ik de kaft zag dacht ik juist dat ze wat ouder was maar ze was 15 toen ze overleed
het is een snel lezend boekje en klein in kijkje geeft in haar gevoel niet alleen het ziek zijn maar ook andere onzekerheden wat een normale tiener te maken krijgt of wat ze graag willen .

Meer recensies van Bibi_92