Berouw komt na zonde

Bibi_92 11 december 2023
Berouw komt na de zonde- Mariska Noordeloos .

Ebook

Toen ik de cover zag dacht ik jeetje wat heftig maar ook heel duidelijke voorkant.  De ene kant    kan je denken ik laat het liggen andere kant denk je pakken het is maar net onder welke je valt .

Als je het verhaal hebt gelezen weet je dat de cover zeker past bij het verhaal.

Nu over de inhoud

Het is een mooi opbouwend verhaal, van heden naar het verleden .

In begin was het niet heel spannend maar dat is niet erg en dat hoef ook niet vind wel fijn  bij de opbouw .

Ook al werd gezegt dat milder was dan vorige vond ik deze ook best heftig vooral toen spannender werd . Ja je kan niet boeken met vergelijken .

Maar ik wou steeds veder lezen , en kon niet stoppen je wordt er mee in gezogen net of je er zelf in zit . En vind het mooi dat verhaallijn bij elkaar komt .

Korte hoofdstukken en fijne schrijfstijl .

In fijn begrijpende raar .niet dat je steeds moet denken , ja wel hoe het verhaal afloopt wie gedaan heeft . Maar niet ingewikkelde dingen wat je niet begrijpt .

Ik vind echt weer een boek van  Mariska en ik heb weer van genoten

Ik heb ebook maar wil zeker boek nog in de kast hebben en achter op boek sta is ook kers op de taart

⭐⭐⭐⭐⭐

Verzonden vanaf Outlook voor Android