vervolg van het duivelskind

Bibi_92 19 oktober 2021
zeker niet minder heftig als eerste deel .
je bent meteen weer in boek dat je eerste deel ook meteen weer omhoog komt ook is het al tijdje geleden .
buiten dat stukjes voorbij komen uit eerste boek .
hoofdstukken zijn kort en niet ingewikkeld geschreven, en zeker een aanrader het is geen leuk boek maar wel een boek dat je gelezen moet hebben . vreselijk dat zo iets kan gebeuren maar ook nog zo dat niemand je geloofd of zelfs later nog raar doet dat je zo voelt en elke keer van kast naar de muur komt dat je niet begrepen voelt omdat ze allemaal maar weg wegen of niet bestaan heeft .
ik vond stoer ook van haar vriendin dat ze dader is geweest hoe angel noemde en hem noemde en zelfs later einde om niet te verklappen wat respect vele mensen zouden dat vast niet doen .
het is niet makkelijk dapper dat boeken er nu zijn en mensen er van kunnen lezen en dat je zelf ook nog over praat voor groepen

Meer recensies van Bibi_92