Heerlijk leesvoer

Bob Broekhof-965 16 januari 2006
Wanneer je de kafttekst leest ben je al geniegd een link te leggen met de Da Vinci Code van Dan Brown. En beide boeken totnen ook wel overeenkomsten. Helaas hoor of lees je bij dergelijke boeken dat ze met De Da Vinci Code vergeleken worden en deze bestseller ook als maatstaf gebruikt wordt. En dat is altijd wel weer jammer. Want je schept jezelf verwachtingen die wel of niet waargemaakt zullen worden.

Wie HET EINDE VAN DE CIRKEL leest, of gelezen heeft, zal het met me eens dat dit boek ook heel wat te bieden heeft. En ondanks dat vecht- en/ of schietpartijen uitblijven, het toch ook wel een pageturner van groot kaliber is. Het verhaal is zeer onderhoudend en zakt nergens in.
Stevige dialogen. Goede karakter omschrijvingen en een ik-persoon waar je met een karakter. Dit laatste kom ik niet erg vaak tegen.
Als de ik-persoon een bordkartonnen personage is dan is vaak voor mij het boek al voor een groot deel verpest.

Ik kan maar een ding zeggen: LEES HET!!

Meer recensies van Bob Broekhof-965