Rooseboom/Het ministerie van oplossingen en de Zilverjongen

Boekennelly 11 maart 2021
Rooseboom/Het Ministerie van oplossingen en de Zilverjongen : In het vierde deel van het Ministerie van oplossingen gaat het om een heel vervelend probleem, het gaat namelijk om Ralf, een jongen die het moeilijk heeft met de scheiding van zijn ouders. Daardoor is hij steeds kwaad, onaardig en gaat zelfs vechten. Vooral Nina heeft hier moeite mee, waarom zou je iemand helpen die niet aardig is? Maar dat is 1 van de regels van het Ministerie, we helpen iedereen, niet alleen wie we aardig vinden. Dus ze moeten ermee aan de slag. En dan zit zilverman Jack ze natuurlijk ook weer dwars…Weer een spannend deel van Het Ministerie van Oplossingen waar weer alles uit de kast wordt getrokken om iemand te helpen.

Meer recensies van Boekennelly