Jippie! En de Onderwaterpiraten

Jippie! En de Onderwaterpiraten

Junior   Topics 0

Een nieuw humeurig sprookje van Sanne Rooseboom!

Ooit was Felix de beste gitarist van het altijd vrolijke land Jippie, maar hij verdween. Nu, elf jaar later, gaan de humeurige prinses Super en haar beste vriend Max naar hem op zoek. Felix is namelijk de vader van Max, al hebben ze elkaar nog nooit ontmoet. De laatste keer dat iemand Felix zag, ging hij mee met de Onderwaterpiraten, die op een eiland ver weg in de Diepzee wonen. Samen met lakei Rolf maken Super en Max dezelfde reis die Felix ooit maakte, door Jippie en het humeurige buurland Grom, de Diepzee op. Zal het ze lukken om Felix te vinden?
Dit is geen boek over enge piraten met woeste baarden die met haaien worstelen. Niet écht. In dit verhaal zetten prinses Super en Max alles op alles om de waarheid over Felix boven water te krijgen – en dat is nog niet gemakkelijk op een eiland waar overdrijven tot een kunst is verheven.
Jippie! En de Onderwaterpiraten is het derde sprookje over prinses Super en haar vriendje Max – ook los te lezen van de vorige delen. Met grappige illustraties van Annet Schaap.
Over de Jippie! Een humeurig sprookje:

'Een leuk sprookje met een originele verhaallijn. [...] Een gezellig boek (met korte hoofdstukken) om te lezen, maar zeker ook voor te lezen.' Pluizer.be ****

Kind & Jeugd
Van Holkema & Warendorf