Wat een einde!

Booklover90 08 april 2020
Waar zal ik beginnen? De tekst op de achterkant van het boek sprak me niet meteen aan, ik ben niet direct te vinden voor affaires in een verhaal. Maar omdat er zoveel positieve reacties over dit boek waren besloot ik het toch een kans te geven. Er zijn 3 tijdlijnen wat het soms wel moeilijk maakt om goed te kunnen volgen. De ene moment zit je zo verdiept in het ene personage dat overschakelen naar het andere personage soms verwarrend kan zijn. Het boek begint goed en ik had dan ook vrij snel de eerste 100 pagina’s gelezen. Maar dan begint het verhaal wat aan te modderen en had ik moeite met verder lezen. Omdat ik wou weten hoe nu het precies allemaal in elkaar zat verplichtte ik mezelf om verder te lezen. Naarmate het boek zijn einde naderde begon de spanning er in te komen en vielen de puzzelstukjes een voor een op hun plaats. Hierdoor vlogen de hoofdstukken als vanzelf voorbij om tot een einde te komen dat ik totaal niet had verwacht. Ik denk dat niemand dit zag aankomen. Voor mij had dat extra einde niet gehoeven want net dat maakt het allemaal heel erg onrealistisch. Toch heb ik dit boek met veel plezier gelezen en het zal nog wel even duren voor ik het einde helemaal verwerkt heb.

Meer recensies van Booklover90