Humor, liefde en een heerlijk verhaal

Booksandsparkles 09 april 2024
Ik moet eerst iets bekennen... ik had voor dit boek nog NOOIT iets van Jill gelezen, maar eens moet de eerste keer zijn. En wat vond ik dit een leuk boek! Je wordt direct het verhaal in gezogen met shockende gebeurtenissen en bekentenissen, hilarische momenten en sja.. alles wat je misschien níet van een trouwerij verwacht.

Het verhaal wordt voor de helft verteld vanuit Lottie, een gezellige hardwerkende meid die haar grote jeigdvriend -en liefde op de bruiloft tegen het lijf loopt. Maar, er is een groot onuitgesproken moment geweest in hun leven waardoor ze ruw uit elkaar zijn gerukt. Zal de grote aantrekkingskracht het ditmaal overleven, ondanks hun verleden?

De andere helft van het boek lezen we vanuit Ruby. Wat een heerlijke vrouw is dit, als ze eenmaal is losgekomen van haar burgerlijke leven als domineesvrouw. Heb zo gelachen om haar en kon alleen maar hopen dat ze gelukkig zou worden! De schokkende gebeurtenis aan het begin heeft namelijk alles te maken met de dominee die het huwelijk moet voltrekken...

Er zit zoveel humor in dit boek, maar het gaat naast trouwen ook over vertrouwen - in elkaar maar ook in jezelf, overleven en leven, en keuzes maken die jóu gelukkig maken.

Jill schrijft echt zo lekker vlot, sleept je helemaal mee in de verhalen van de personages. Ze weet echt de juiste toon te raken zodat je zelfs de meest onsympatieke personen uiteindelijk toch kunt begrijpen en met ze mee kunt leven. De vriendschappen die ontstaan zijn verrassend, de relaties bijzonder maar mooi, en continu wil je blijven doorlezen om te zien hoe het afloopt met Lottie en Ruby en hun vrienden ♡

Dit boek speelt zich voornamelijk af in de lente/zomer, en brengt je zo in zomerse sferen! Ga dit boek zeker lezen!

[Trigger Warnings: vreemdgaan, onverwachte zwangerschap.]

Meer recensies van Booksandsparkles