Wie zonder zonde is

Bookstagram_ilona 24 februari 2024
Ik heb inmiddels al een aantal boeken gelezen van Emma Anna, dus ik kon dan ook niet wachten om in dit boek te gaan starten en wow!! wat een verhaal!!

De verhalen van Emma Anna zijn altijd zo realistisch en beeldend geschreven dat het echt onder je huid gaat zitten. En zo ook dit verhaal! Het zit vol romantiek, spicy scenes en de nodige taboes. Vooral dat laatste zou je kunnen afschrikken, maar het wordt zo mooi beschreven en verweven in het verhaal dat het gewoon klopt en geloofwaardig is, ondanks dat je soms stukken leest en denkt wat, nee dit kan toch niet, maar dan toch snel willen doorlezen hoe het verder gaat.

De personages zijn goed uitgewerkt en maken een mooie groei door in dit verhaal. Doordat het verhaal vanuit beide perspectieven is geschreven leren we ze goed kennen en krijgen we als lezer goed mee wat hun gedachten en beweegredenen zijn. En soms lezen we toch dingen…..

Anne is echt een lieve, maar ook stoere meid die het echt niet altijd makkelijk heeft gehad maar toch voor iedereen klaarstaat. Corneel…tja..in het begin wist ik even niet wat ik van hem moest vinden, beetje rare vogel, soms zelfs wat eng, maar toch ging ik naarmate het verhaal vorderde begrip krijgen voor hem en had ik zelfs met hem te doen. Dit heeft Emma Anna echt zo goed gedaan!

Ook de andere personages leren we goed kennen en maken het verhaal compleet.

Ik kan nog veel meer dingen gaan schrijven over hoe goed dit boek is, maar dan ga ik spoileren dus..

Mocht je ‘Wie zonder zonde is, nog niet gelezen hebben…..ga dit doen! Het is een uniek verhaal met actuele thema’s. Het laat je genieten, huiveren, lachen maar ook ontroeren. Kortom alles zit erin wat een verhaal nodig heeft!

Meer recensies van Bookstagram_ilona